موسسه حسابداری معتمد محاسب ساینا
انجام کلیه خدمات حسابداری

موسسه حسابداری معتمد محاسب ساینا مبتکر طرح های نوین در امور حسابداری آماده ارایه خدمات حسابداری با متد جدید و قیمتی باور نکردنی  در استان قم-  مشاوره رایگان در مورد نرم افزارهای حسابداری  انجام خدمات حسابداری با نازلترین قیمت -برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02516626205 تماس بگیرید .

شنبه 23 دی 1391برچسب:, :: 10:51 :: نويسنده : پورحسنی

 

گروه نرم افزاری خبره عضو شرکت سند پرداز در سال 1386 با هدف ورود و ارائه خدمات نرم افزاری به شركت­ها و كسب و كارهای متوسط و كوچك شروع به كار نمود. تولید و تحلیل محصولات این گروه توسط تیمی مجرب از تحلیل­گران حسابداری و برنامه نویسان حرفه ای بوده است كه نزدیک به دو دهه در صنعت نرم‌افزار كشور حضوری موثر داشته‌اند.  مخاطبین نرم افزارهای گروه نرم افزاری خبره، كسب و كارهای متوسط و کوچک هستند كه  فرآیندهای پیچیده ندارند. از این­رو بسته های نرم افزاری ما راه حل آسان و قابل اطمینانی در زمینه مكانیزه كردن فعالیت‌های بازرگانی، خدماتی و مالی محسوب می‌شوند .

 

محصولات گروه نرم افزاری خبره با بهره‌گیری از آخرین تكنولوژی‌های نرم‌افزاری و ابزارهای مدرن با كمك مشاوران متخصص و با مطالعه نیازها و خواسته‌های كاربران، تحلیل و طراحی شده است. استفاده از متدلوژی مناسب و روش‌های پیشرفته در مستندسازی باعث فراهم آوردن امكانات تست دقیق سیستم‌ها شده، كه نتیجه آن ارایه محصولاتی با خطای كاربری بسیار اندک است. این محصولات با روش های مدرن آموزشی و راهنمای كاربری در تمام فرم‌ها همراه است كه كار كردن با سیستم را  ساده و آسان می‌سازد. گروه نرم افزاری خبره با ارائه ی این محصولات، خود را شریك در سرنوشت حرفه‌ای مشتریانش می‌داند. با این دیدگاه، ما نیز موفقیت خود را تنها در گرو رضایت، موفقیت و پیشرفت مشتریان خویش می‌بینیم .

 

نتیجه تلاش­های شبانه­ روزی و اصولی این مجموعه اكنون به ثمر نشسته است. محصولات گروه نرم افزاری خبره هم اكنون مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و رضایت كاربران این سیستم نشانگر این امر است.

سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, :: 16:29 :: نويسنده : پورحسنی

قابل توجه کارفرمایان گرامی

این موسسه در نظر دارد کلیه امور حسابداری شما را با کمترین هزینه انجام دهد

برای کسب اطلاعات بیشتر با 09197469458و02516626205تماس حاصل فرمایید.

شنبه 16 دی 1391برچسب:, :: 8:7 :: نويسنده : پورحسنی

موسسه حسابداری ساینا جهت بازار یابی نرم افزار های حسابداری و همچنین تامین نیروی حسابدار مشترکین خود  دعوت به همکاری می نماید .شماره تماس 02516626205

پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:, :: 17:51 :: نويسنده : پورحسنی

مستمری مادام العمر با پرداخت فقط 10 سال برای شما و فرزندانتان.

گروه تخصصی آتیه سازان بیمه عمر وتشکیل سرمایه سامان

مستمری مادام العمر با پرداخت فقط 10 سال برای شما و فرزندانتان. با سود انباشته وبالاتر از بانکها وبورسه چون شما با یه تیر چند نشون رو به هدف میزنید .اگه واقعا این توصیه  را بخونید وعمل کنید زندگیتون رو متحول میکنه. متاسفانه خیلیا ازش بی اطلاعند در صورتی که تو کشورهای پیشرفته 40 ساله اومده وبه طور متوسط هرفرد 5 بیمه عمر دارد و فقیر(برا تضمین آیندش) ومیلیاردر برا ریسک ورشکست شدن) تو دنیا خودشون رو بیمه میکن.بله بیمه عمر واقعا و خداشاهده از نون شب واجبتره. بله مثلاشما 30 ساله میلیاردر میشوید با تضمین دولت وبیمه مرکزی ایران.( اگه شما برجی یک میلیون در آمد دارید اصول مدیریت میگه ده درصد اون رو یعنی ماهی صد تومن را پس انداز کن . واقعا این پس انداز ضربه ای به زندگی نمیزنه و چه بهتر اینکه این پس انداز در بهترین جا سرمایه گذاری بشه . واقعاسرمایه گذاری در بیمه عمر قابل مقایسه با چیز دیگه ای نیست در بهترین شرایط خرید زمین رو میشه کمی با آن مقایسه کرد.مثل اینکه یه قطعه زمین رو یکجا30 میلیون بخرید 30 سال بزارید بمونه چقدر احتمال به میلیارد رسیدن اون پس از سی سال هست بله این احتمال هست البته با تشدید رقابت توی املاک امروزی این احتمال از این به بعد برای سی سال دیگه ضعیفتره . تازه شما نمیتونید با سالی یک میلیون همون زمین رو بخرید و به اون سود میلیاردی مطمئن برسید.اما توی قرارداد بیمه عمر اینجور نیست و شما میتونید طی قرار و قولتون به شرکت سالی یک میلیون بپردازید ویک میلیاردر شوید. خو دتون را زیر 7پوشش قدرتمند کمکی بیمه هم ببرید مثل سقف 200 میلیون پوشش فوت طبیعی و سقف800 میلیون فوت حادثه . 90 تا 100 درصد موجودی ریاضی به تضمین پول خود شما به شما وام فوری بدون ضامن و وثیقه داده میشود.تو بیماری ها غرامت به اندازه 25 برابر پرداخت شما و در صورت از کار افتادگی 2 برابر پرداختی شما مستمری پرداخت میشود و مستمری عادی هم برای فرد سالم در صورت درخواست فرد فقط از سال دهم به بعد بطور ماهیانه قابل پرداخت است حتی اگه سن بیمه شده 10 سال باشه وما این رو جای دیگه نداریم.

پرداخت خسارت 100 میلیون تومانی با بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان 
تاریخ : 1391/07/25
 

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, :: 8:42 :: نويسنده : پورحسنی

درباره وبلاگ

- انجام کلیه امور تخصصی مرتبط با حسابداری شرکت های تولیدی ، بازرگانی و صنعتی ، خدماتی ، مهندسی و پیمانکاری 2- انجام عملیات مربوط به امور معوقه حسابداری و اصلاح حسابها وکدینگ حسابها 3- پیاده سازی سیستم حسابداری 4مشاوره رایگان درباره انواع نرم افزارهای حسابداری 5 طراحی ، فروش و آموزش نرم افزارهای مالی ، فروش ، خزانه ، حقوق و دستمزد ، انبار ، دارائیهای ثابت ، حسابداری صنعتی و اتوماسیون اداری 6- مشاوره مالی ، مالیاتی ، مدیریت ، بیمه قراردادها و بیمه تامین اجتماعی 7- تنظیم اظهار نامه مالیاتی ، تهیه صورتهای مالی و تحریر دفاتر قانونی پلمپ شده و و ارزش افزوده انجام کلیه خدمات حسابداری در استان قم با کادری مجرب فقط با یک تماس
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ دانشجوی حسابداری علمی کاربردی مالیاتی قم و آدرس hph.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 82714
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1